fbpx

Analiza historycznych działań marketingowych

Przeanalizujemy również dotychczasowe działania marketingowe Twojej firmy, aby zrozumieć, co do tej pory przynosiło najlepsze efekty. Przyjrzymy się m.in.:

  • Kolorom Twojej marki - sprawdzimy, czy obecna kolorystyka dobrze odzwierciedla Twoją markę i jest atrakcyjna dla Twoich klientów
  • Dotychczasowym kanałom promocji - ustalimy, które miejsca i formy promocji przynosiły największy zwrot z inwestycji
  • Treściom i komunikatom - ocenimy, czy Twoje dotychczasowe treści i komunikaty skutecznie przyciągały i przekonywały klientów

Budujemy strony dopasowane do profilu klienta

Przed rozpoczęciem prac nad stroną musisz odpowiedzieć sobie na pytania:

  • Jaki jest cel Twojej strony internetowej?
  • Kto jest Twoim docelowym klientem?
  • Jakie korzyści chcesz zaoferować Twoim klientom?
  • Czym wyróżnia się Twoja oferta na tle konkurencji?
  • Jakie treści i funkcjonalności powinny znaleźć się na Twojej stronie?

Odpowiedzi na te pytania będą kluczowe dla stworzenia strony, która będzie skutecznie wspierać Twój biznes i pomagać w osiąganiu Twoich celów. Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci znaleźć na nie odpowiedzi i zbudować stronę, która przyciągnie i przekona Twoich klientów

Wyniki audytu pozwolą nam zaprojektować i zbudować stronę internetową, która będzie dopasowana do profilu Twojego klienta i skutecznie wspierać Twój biznes. Zadbamy o atrakcyjną wizualnie szatę graficzną, intuicyjną nawigację i wartościowe treści, które będą przyciągać i przekonywać Twoich klientów.

Zadzwoń do nas